سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها در باران


ساعت 11:37 عصر سه شنبه 86/7/17

 

اگر رویایی در دل داری

به دنیا بیاورش و آن را زندگی بخش.

چه بسیار گنجینه هایی که تنها از آن ما هستند.

و هرگز بستری برای رشد نمی یابند

هر یک ازما موهبتی بی همتا در خود دارد

که باید آن را به دنیا بیاورد.

مقصود ما در زندگی شکوفا ساختن چنین موهبتی است

حتی اگر تنها شمار اندکی از ما آن را پیشکش کنند

باز دنیا ، دنیای بهتری برای زیستن خواهد بود.                       سوزان استازوسکی


¤ نویسنده: رویا

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
30304

:: درباره من ::

تنها در باران

مدیر وبلاگ : رویا[37]
نویسندگان وبلاگ :
آقاداداش (@)[12]

آرمه ئیتی[0]
آجی کوچولو[0]


:: لینک به وبلاگ ::

تنها در باران

:: آرشیو ::

کلبه عشق

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

کویر
عشاق العباس(ع)
حضرت رسول
قبرستان عشاق
شریعتی در تنهایی من
بیستون را عشق کند...
کنکور
عشق
کیمیا
کامپیوتر
عاشورا
هفت شهر عشق
دعا و مناجات
کاردانی فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته

:: لوگوی دوستان من::


::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::