سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها در باران


ساعت 11:40 عصر سه شنبه 86/7/17

 

در ژرفای دلهای ما

بذر رویایی سر به مهر نهفته است.

گاه دیگری می تواند در آن سهیم گردد

و در شکوفایی اش یاری رساند

و گاه تنها مالک یک رویاست که یکه و تنها جستجو را ادامه می دهد

اما...

چه تنها و چه با دیگری اهمیتی ندارد.

رویا کودکی است که هرگز نباید نومید شود

چون هر یک ازما نوری در دل داریم

که بذر نهفته در دل را در مزرع زیبای حقیقت، سبز و شکوفا می کند.

من  این نور را می بینم که روشن و پر فروغ در تو می درخشد


¤ نویسنده: رویا

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
30299

:: درباره من ::

تنها در باران

مدیر وبلاگ : رویا[37]
نویسندگان وبلاگ :
آقاداداش (@)[12]

آرمه ئیتی[0]
آجی کوچولو[0]


:: لینک به وبلاگ ::

تنها در باران

:: آرشیو ::

کلبه عشق

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

کویر
عشاق العباس(ع)
حضرت رسول
قبرستان عشاق
شریعتی در تنهایی من
بیستون را عشق کند...
کنکور
عشق
کیمیا
کامپیوتر
عاشورا
هفت شهر عشق
دعا و مناجات
کاردانی فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته

:: لوگوی دوستان من::


::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::